DİYARBAKIR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Engelli ve Eski Hükümlü İşçi Alımında İstenilen Belgeler.

Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından Engelli ve Eski Hükümlü alımı ile ilgili mülakatı tamalanmış olup, 15.11.2018 tarihinde itibaren göreve başlatılacaklarından 05.11.2018 ve 12.11.2018 tarihler arasında istenilen gerekli belgeler aşağıdadır.

 

ENGELLİ VE ESKİ HÜKÜMLÜ BÜRO İŞÇİSİ OLARAK  ATANAN İŞÇİ ADAYLARINDAN TALEP EDİLEN BELGELER

1 - T.C. Nüfus Cüzdan fotokopisi,

2 – Lise veya yükse okul diploma fotokopi örneği,

3 - Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

4 - Engeli durumunu gösterir sağlık kurulu raporunu.

5 - Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu fotoğraf yapıştırılacak. (2 nüsha)

6 – Emeklilik, Yaşlılık ve Malüllük aylığı almadığına dair SGK dan alınacak belge,

Not:  Evrak Müracaatı 05.11.2018 tarihinde başlamış olup, 12.11.2018 sona erecek.

         İşe Başlama Tarihi: 15.11.2018

Şehitlik Mahallesi Mehmet Akif Ersoy Bulvarı / Eski Eğitim Fakültesi / Yenişehir / Diyarbakır - Telefon 0412 322 2100 / 0412 322 2200 Sanal Santral 84122100 / 84122200

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.