DİYARBAKIR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmenliğe Atananlardan İstenen Belgeler

Sözleşmeli Öğretmenliğe Atananlardan İstenen Belgeler
Sözleşmeli Öğretmenliğe Atananlardan İstenen Belgeler

İlimize ataması gerçekleşen Sözleşmeli Öğretmenler aşağıda belirtilen belgeleri 19.08.2019 tarihinden 29.08.2019 tarihine kadar Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Şubesi Öğretmen Atama Birimine elden veya Posta ile teslim edeceklerdir.

1) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği.

2) Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı-Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini,

3) Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,

4) Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

5) Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesini,

6) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

7) Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,

8) Kimlik Fotokopisi

9) Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu, (Türkiyenin Her bölgesinde Öğretmenlik yapabilir ibaresi bulunacaktır.)

10) Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu. (Ekte verilen form Bilgisayar Ortamında doldurularak (1) bir adet çıktı alınacak ve fotoğraf yapıştırıldıktan sonra aday tarafından imzalanacaktır.

NOT: Belgelerini elden veya posta ile gönderenler Bakanlığımızın evrak yükleme adresinden Dijital ortamına yükleme yapmayacaklardır.

 Bakanlığımızın Dijital ortamına belge yükleyenler istenilen belgeleri posta ile Müdürlüğümüze göndereceklerdir. (Sağlık Raporu-Elektronik Başvuru Formu-Güvenlik Kaydı ve Arşiv Araştırma Formunun asılları diğer belgelerin fotokopilerini göndereceklerdir.)

NOT: Belgelerini teslim eden adayların, İl Valiliği tarafınca yapılacak olan güvenlik soruşturmalarının tamamlanmasının akabinde göreve başlama işlemleri yapılacaktır.

 

EK: /meb_iys_dosyalar/2019_08/15143702_Guvenlik_Sorusturmasi_Formu_Son_Yeni.docx 

 

 

Fırat Mahallesi 597. Sokak No 4 Kayapınar / DİYARBAKIR - 0412 322 2100 / 0412 322 2200 / Sanal Santral 84122100 / 84122200

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.