Page 8 - Okulum Diyarbakır İlkokul e-kitap
P. 8
6︲7
PROJE EKİBİ SUNUŞ
Eğitim sadece dört duvar arasında sınırlı kalmayıp okul dışında yaşamın her alanında yapılabilmektedir. Son yıllarda öğrencilerin öğren-
Ayhan Eda İZCİ Fırat PINAR Şükrü ÖZ
Proje Koordinatörü Rehberlik Öğretmeni Motorlu Araçlar Teknolojisi Öğretmeni meleri üzerine formal eğitimin etkileri kadar informal eğitimin de etkisi tartışılmaya başlanmıştır. Okul dışı öğrenme ortamlarında gerçek-
Burcu BİLGİÇ UÇAK Murat KARTAL Orhan Taner TUTAK leştirilen etkinlikler, her öğrencinin kendi hızında bilgi edinmesine yardımcı olmakta, öğrenmeyi cesaretlendirmekte, derslerde öğrenilen
Proje Koordinatörü Grafik ve Fotoğraf Öğretmeni Muhasebe ve Finansman Öğretmeni bilgilerin günlük hayatta karşımıza çıkabileceğinin görülmesiyle kalıcı ve anlamlı hale getirmekte, bu şekilde okuldaki eğitimi destekle-
Jiyan TÜT Özlem ÖNER ÜRPER Emre ÖZDEMİR
Okul Öncesi Öğretmeni Almanca Öğretmeni Tarih Öğretmeni mektedir.
Hayriye İNAL Ferdi AZBOY Mehmet Said YALÇINKAYA
Okul Öncesi Öğretmeni Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Bakanlığımızın yayınladığı 2023 Eğitim Vizyon Belgesinin Temel Eğitim Temasında geçen “Yenilikçi Uygulamalara İmkân Sağlanacak”
Veysel ÖZKAN Fuat BEKİL Suat ÇIDAM hedefinin 2. Eyleminde; “Okulların, bölgelerindeki bilim merkezleri, müzeler, sanat merkezleri, teknoparklar ve üniversitelerle iş birlikleri
1. Sınıf Öğretmeni Biyoloji Öğretmeni Hasta ve Yaşlı Hizmetler Öğretmeni
İhsan KARAASLAN Murat ERTEK Faruk ERCAN artırılacaktır.” denilmektedir. Ortaöğretim Temasında geçen “Akademik Bilginin Beceriye Dönüşmesi Sağlanacak” hedefin 3. Eyleminde;
2.Sınıf Öğretmeni Coğrafya Öğretmeni Adalet Öğretmeni “Doğal, tarihî ve kültürel mekânlar ile bilim-sanat merkezleri ve müzeler gibi okul dışı öğrenme ortamlarının, eğitim/öğretim programların-
Veysi ARCAGÖK Neslihan BAHADIR da yer alan kazanımlar doğrultusunda daha etkili kullanılması sağlanacaktır.” denilmektedir.
3. Sınıf Öğretmeni Çocuk Gelişimi Öğretmeni
Gamze BAYAR Yılmaz GÖRDÜK GRAFİK TASARIM 2023 Eğitim Vizyon Belgesi çerçevesinde 81 ilde uygulanması öngörülen “Okul Dışı Öğrenme Ortamları” projesi ilimizde Diyarbakır İl
4.Sınıf Öğretmeni Elektrik-Elektronik Teknolojileri Öğretmeni
Figen ÖZAYDOĞDU Adnan AKKOYUN Mehmet KORKMAZ Milli Eğitim Müdürlüğü Ortaöğretim Şubesi ve Ar-Ge birimi koordinesinde yürütülmektedir.
Beden Eğitimi Öğretmeni Felsefe Öğretmeni Grafik ve Fotoğraf Öğretmeni
Zeynep BODUR İzzettin BULUT Murat KARTAL Çalışmada okulöncesi, ilkokul ve farklı branşları temsil eden 46 öğretmenimizle Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve Müdürlüğümüz-
Fen Bilimleri Öğretmeni Sağlık/Sağlık Hizmetleri Öğretmeni Grafik ve Fotoğraf Öğretmeni ce sağlanan imkanlarla 10 günlük bir gezi gerçekleştirildi. Bu gezimizde tarihi 7500 yıl önceye uzanan, topraklarında Hurriler, Hititler,
Uğur ONUR Maruf İĞIN
Görsel Sanatlar Öğretmeni Fizik Öğretmeni Asurlar, Persler, Romalılar, Bizanslılar, Araplar, Selçuklular ve Osmanlıların yaşadığı sahabeler şehri Diyarbakır’ın tarihsel ve kültürel
Aydın BOZAN Hatice SABANCI zenginliği, Dicle Üniversitesinde yapılan sanatsal ve bilimsel çalışmalar, sağlık kurumlarımız Kızılay ve Yeşilay’ın faaliyetleri ve bunun gibi
Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Giyim Üretim Teknolojisi Öğretmeni okul duvarları dışında, eğitim ortamına dönüştürülebilecek bir çok mekan eğitim-öğretim yılı içinde dersliklerimizde işlenen kazanımlarla
Kemal ASLAN Ayşe SITACI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Güzellik ve Saç Bakımı Öğretmeni eşleştirildi. “Okulum Diyarbakır Okulöncesi ve İlkokul”, ”Okulum Diyarbakır Ortaokul” ve ”Okulum Diyarbakır Lise” olmak üzere üç adet
Engin ÖNGANER Haydar KORKMAZ e-kitap, gerek ilimize farklı illerden atanan gerekse okul dışı ortamları eğitim ortamına dönüştürme konusunda fikre ihtiyaç duyan ilimizde
Müzik Öğretmeni İ.H.L. Meslek Dersleri Öğretmeni görevli öğretmenlerimize rehber niteliğinde olacak şekilde hazırlandı. Kuşkusuz ki rehberden yararlanacak öğretmenlerimiz rehberde yer
Güngör AY Eyüp YAPRAK
Sosyal Bilgiler Öğretmeni İngilizce Öğretmeni almayan kazanımlarını da okul dışı mekânlar ile eşleştirebilecektir. Bu anlamda çalışmamız öğretmenlerimizce geliştirilecek etkinliklere
Emra GÜLTEKİN YILDIZ Mukaddes GÜR fikir vermesi açısından yararlı olacaktır.
Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni İngilizce Öğretmeni
Atay Atilla ASLAN Murat ÖĞÜT Bu çalışma 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılında pilot uygulamalarda kullanılmak üzere hazırlanmıştır. Projemiz süresince kapılarını ekibi-
Özel Eğitim Öğretmeni Makine Öğretmeni
Zehra UÇAK AZBOY Fatma ERDOĞMUŞ mize açan ve rehberlik eden Müze Müdürlüğü, Diyarbakır Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğü, Dicle Üniversitesi Rektörlüğü, Diyarbakır
Özel Eğitim Öğretmeni Matematik Öğretmeni Bilim ve Sanat Merkezi, TRT Diyarbakır Müdürlüğü, Diyarbakır Devlet Tiyatrosu Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Kızılay İl Mü-
Ümran AVCI Sedat SARI dürlüğü, Yeşilay İl Müdürlüğüne; ayrıca Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve Diyarbakır Valiliğine desteklerinden ötürü proje ekibi olarak
Türkçe Öğretmeni Metal Teknolojileri Öğretmeni
Hüsamettin KIZILAY Nurettin GÜZEL teşekkür ederiz. Görüş ve önerilerinizi pekarge21@gmail.com e-mail adresimize iletmenizden büyük mutluluk duyarız.
Arapça Öğretmeni Mobilya ve İç Tasarım Öğretmeni
Proje Ekibi