Page 39 - Okulum Diyarbakır Ortaokul e-kitap
P. 39
36︲37
6. SINIF ⅼ MATEMATİK 6. SINIF ⅼ FEN BİLİMLERİ
KAZANIM-MEKAN KAZANIM-MEKAN
ÜNİTE KAZANIM MEKAN ÜNİTE KAZANIM MEKAN
İLİŞKİSİ İLİŞKİSİ
Diyarbakır İç Kale müzesi arke- Kan bağışı şartlarını, kan
SAYILAR VE İŞLEMLER (M.6.1.3. KÜMELER) a) Kümelerin farklı göste- Arkeoloji 1 Tematik ayrı bir odada sergileme bölü- VÜCUDUMUZDAKİ SİSTEMLER 6.2.3.5. Kan bağışının Kızılay hücresi çeşitlerini, kan bağı-
oloji 1 tematik sergileme bölü-
M.6.1.3.1. Kümelerle ilgili
münde her bir tarihi mekân için
temel kavramları anlar.
rimlerine (liste, ortak özellik Diyarbakır İç Kale Müzesi
mü açılmış olup her bir oda bir
şı sırasında dikkat edilmesi
toplum açısından önemini
kümeyi(Körtik tepe kümesi, çay
ve venn şeması yöntemi)
gereken hijyen kurallarını
değerlendirir.
Sergileme Bölümü
yer verilir.
önü höyüğü kümesi, salat tepe
öğrenir.
kümesi vb.) içindeki tarihi eser-
b) küme, eleman, eleman
sayısı, boş küme, kesişim,
lerde birer küme elemanı olarak
birleşim kavramları verilir.
verilir ve matematik-tarih -müze
arasında ilişki kurar.
SES VE ÖZELLİKLERİ 6.5.2.1. Ses kaynağının D.Ü. Devlet Konserva- Farklı enstrümanlar kullanarak
değişmesiyle seslerin
sesin farklı cisimlerde farklı
tuarı
farklı işitildiğini deneyerek
duyulmasını test eder.
keşfeder.
Fotoğraf: Diyarbakır Valilik Arşivi SES VE ÖZELLİKLERİ 6.5.4.3. Ses yalıtımının TRT Ses yalıtımı için geliştirilen
teknolojik uygulamalara deği-
önemini açıklar.
nir. Stüdyo ortamını görür.
Diyarbakır/Hevsel Bahçeleri