DOĞRUDAN TEMİN DUYURUSU
Doğrudan Temin Numarası |
22DT942010 |
Doğrudan Temin Kapsamı |
4734 Kapsamında |
Doğrudan Temin Maddesi |
22-d* (Parasal Limit Kapsamında) |
Doğrudan Temin Türü |
Yapım |
İşin Adı |
Muhtelif Köy Okullarına Bilgisayar ve Yazıcı Alımı İşi |
Fiyat Teklifinin Verileceği Yer |
HÜRRİYET MAHALLESİ ŞEHİTLİK CADDESİ HÜKÜMETKONAĞI KAT:3 21560 |
İdarenin İletişim Bilgisi |
0412 671 20 08 |
Fiyat Teklifinin Verileceği Son Tarih |
15.09.2022 09:30 |
Bütçe Yılı |
2022 |
TEKLİF VERECEK KİŞİ/FİRMALARDAN İSTENEN BELGELER VE AÇIKLAMALAR
EK
|
1-İstekliler bu işe ait teklif edeceği bedelin en az %3'ü kadar geçici banka teminatı veya Hazro Mal Müdürlüğü'nün TR 74 000 1000 526 0000 1000 5350 iban nolu tahsilat hesabına "Muhtelif Köy Okullarına Bilgisayar ve Yazıcı Alımı İşi "adı ile yatırmaları ve teklif zarfında sunmaları gerekmektedir. 2-İstekliler Bilgisayar ve yazıcılara ait Ürünün Satıcı Belgesini Teklif zarfında sunacaklardır. 3-Teklif Mektubunda işin adı ve Ekap üzerinden alınan Doğrudan Temin kayıt numarası ve isteklinin unvanı ve adresi ve teklif edeceği bedeli rakam ve yazı ile doldurulacak olup kazıntı ve silinti olmayacaktır. 4-Teklif zarfı üzerinde İşin adı, isteklinin unvanı ve adresi yazılı olup kaşeli imzalı ve kapalı bir şekilde idaremize sunulacaktır. 5-Teklif mektubunun süresi 10 gün olacaktır. 6-İdarenin onayından itibaren Malzemeler yüklenici tarafından iki iş günü içinde idaremize teslim edecektir. Belirtilen iş günü süresinde ürünler eksiksiz teslim edilmez ise teklif geçersiz sayılacaktır. 7-Teklif verecek yükleniciler teklifleri ile birlikte belirtilen özelliklerdeki cihazları numune olarak idaremize sunacaklardır. 8-Kdv hariç, vergi, nakliye, sigorta ve her türlü gider İsteklilerce teklif mektubunda teklif edeceği bedelin içinde olacaktır. 9-Elektronik,e posta veya posta yolu ile gönderilen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. |