DİYARBAKIR İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Ek Ders Ücreti Karşılığında Görev Yapmakta İken, Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atanan Öğretmen Adaylarından Talep Edilen Belgeler (GÜNCELLEME)

Ek Ders Ücreti Karşılığında Görev Yapmakta İken, Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atanan Öğretmen Adaylarından Talep Edilen Belgeler

1 - T.C. Nüfus Cüzdan fotokopisi,

2 - Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği,

3 - Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,

4 - Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,

5 - Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)

6 - Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,                    

7 - Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),

8 - Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü hastaneden alınacak sağlık kurulu raporunu.

9 - Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması formu fotoğraf yapıştırılacak. (2 nüsha)

10 – SGK Prim Dökümü (Geçmiş dönemde Ücretli Öğretmenlik yaptığı zamanları gösteren prim dökümü, prim dökümünde ücretli öğretmenlik olarak görünmeyen günler için çalıştığı eğitim kurumu, İl veya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünden alacağı ücretli öğretmenlik yaptığına dair resmi yazı.)

11 - İş Yeri Ünvan Listesi Dökümü (çalıştığı kurum kodlarının karşılığı olan unvan bilgileri, SGK dan alınacaktır.)

12 – Emeklilik, Yaşlılık ve Malüllük aylığı almadığına dair SGK dan alınacak belge,

13 - Mal bildirimi (İl Millî Eğitim Müdürlüğümüz tarafından adaylara verilecektir.)

EK:
Güvenlik Soruşturması Formu indirmek için tıklayınız


NOT: Belgelerin En geç 27.09.2017 tarihine kadar İl Millî Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Atama Şubesine teslim edilmesi gerekmektedir.

Fırat Mahallesi 597. Sokak No 4 Kayapınar / DİYARBAKIR diyarbakirmem at meb.gov.tr - 0412 322 2100 / 0412 322 2200 / Sanal Santral 84122100 / 84122200

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.