İlimize Atanan Sözleşmeli Öğretmen Adaylarından Talep Edilen Belgeler (Güncellendi)
Milli Eğitim Bakanlığınca ilimizdeki eğitim kurumlarına ataması yapılan Öğretmen (ilk atama sözleşmeli) adaylarının başlama iş ve işlemleri için kararnameler müdürlüğümüze iletilmiş olup ilimize atanan öğretmenler 31.07.2020 tarihine kadar aşağıdaki belgelerle Diyarbakır İl Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Atama Şubesine başvuru yapmaları gerekmektedir.
İLİMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ADAYLARINDAN TALEP EDİLEN BELGELER
1 - Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği,
2 - Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
3 - Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
4. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneği (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.), istenecektir.
5. Kimlik Fotokopisi.
7. Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)
8. Sabıka kaydı. (Adliyeden alınacaktır.)
9. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği (Mülakat için alınan Form)
10. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmi yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
11. Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü hastaneden alınacak olan sağlık kurulu raporu.
NOT1: İstenilen belgelerin asılları ve bir fotokopisi hazırlanacaktır.
Öğretmen Atama Bürosu İrtibat Telefonlarımız: 04123222179 - 04123222180