Page 141 - Okulum Diyarbakır Lise e-kitap
P. 141
138︲139
12. SINIF ⅼ MATEMATİK 12. SINIF ⅼ COĞRAFYA
KAZANIM-MEKAN KAZANIM-MEKAN
ÜNİTE KAZANIM MEKAN ÜNİTE KAZANIM MEKAN
İLİŞKİSİ İLİŞKİSİ
10.2 FONKSİYONLAR 10.2.2 İKİ FONKSİYO- NUN BİLEŞKESİ VE BİR FONKSİYONUN TERSİ 10.2.2.3 Verilen bir Devlet Tiyatrosu Bütün biletlerin satıldığı bir 1. ÜNİTE 12.1.1.Doğa olaylarının KIZILAY Deprem, sel, fırtına, yangın vb.
afetlerle ilgili ikaz , yardım ve
ekstrem durumlarını ve
oyunda seyircilerin koltuklara
kurtarma kurumlarını tanır.
etkilerini açıklar.
oturmasından sonra koltuk nu-
fonksiyonun tersini
marasından seyircinin bulunması
bulur.
(Tanım kümesi: seyirciler. Görün-
tü kümesi: koltuklar.)
12.2.15.Türkiye’nin turizm
turistik mekanları gezerek ,bu
Antik Kenti/Hilar Mağarala-
potansiyelini ve varlıklarını Zerzevan Kalesi/Çayönü Yakın çevresindeki tarihi ve
mekanların Türkiye turizmi açı-
rı/Hassuni Mağaraları/Eğil
açıklar.
Peygamber Kabirleri sından önemini değerlendirir.
Tarihi kalıntılardan ve bulgular-
Diyarbakır Surları/Hilar
2. ÜNİTE larını Türkiye'nin konumu Mağaraları Ve Çayönü Ka- İpek ve Baharat yolları üzerinde
dan yararlanarak Türkiye'nin
12.2.12.Tarihî ticaret yol-
lıntıları/Hevsel Bahçeleri/On
açısından değerlendirir.
bulunmasının han ,kervansaray
Gözlü Köprü/Deliller Hanı
ve koprülerle bağını araştırır.
Fotoğraf: Şeyhmus Killi 12.2.14.Türkiye'deki doğal Diyarbakır Surları/Hilar Ma- Yakın çevresindeki doğal ve kül-
ğaraları Ve Çayönü Kalıntı-
ve kültürel sembollerin
türel sembolleri tanıyabilme.
mekânla ilişkisini açıklar.
ları/Ongözlü Köprü
Diyarbakır/Deve Geçidi Barajı