Page 149 - Okulum Diyarbakır Lise e-kitap
P. 149
146︲147
12. SINIF ⅼ ALMANCA 12. SINIF ⅼ BEDEN EĞİTİMİ
KAZANIM-MEKAN
ÜNİTE KAZANIM MEKAN
İLİŞKİSİ
Sprechen:14. Kann sich 12.1.1.2.1. Fiziksel etkin- Dicle Üniversitesi Konser- Temel dans ve step hareketle-
SPRECHEN:*14 LESEN:*13 gen über Menschen und Dicle Üniversitesi Zooloji Öğrenciler hayvanların barınak- 1.ÜNİTE likler yaparak koordinasyo- Gençlik Spor İl Müdürlüğü koordinasyonunun gelişmesi
mit einfachen, überwie-
gend isolierten Wendun-
vatuar Bölümü Diyarbakır
rini kullanarak el-ayak ve vücut
Orte äußern.
nunu geliştirir.
Gençlik Merkezi
sağlanır
lesen:13. Kann sehr kurze,
larını, yaşam biçimlerini, nasıl
Müzesi
einfache Texte Satz für
beslendiklerini ilgili mekânda
Satz lesen und verstehen,
Hayvan Barınağı
12.1.2.1. Bireysel Müca-
Bilgi ve iletişim teknolojilerinden
görür ve bilgi sahibi olurlar.
indem er/sie bekannte Na-
yararlanılarak seçili spor dalı ile
Diyarbakır Gençlik Spor İl
dele, Alan Mücadelesi,
men, Wörter und einfachs-
te Wendungen heraussu-
Sporları ve Halk Dansları
sağlanır.
cht und, wenn nötig, den
Text mehrmals liest. File-Raket, Doğa, Zekâ Müdürlüğü Spor kompleksi ilgili araştırma yapılması
12.2.1.1.1. Bilinçsiz spor Sürantrenman kavramı açıklana-
yapmanın sağlık açısından Dicle Üniversitesi BESYO rak insan vücuduna etkisi hak-
zararlarını açıklar kında bilgi verilir.
12.2.3.2.1. Tören ve kut- Diyarbakır Gençlik Spor İl Tören ve kutlamalarda yapılan
2.ÜNİTE ve okul dışı etkinliklerde Müdürlüğü okul içi ve okul dışı etkinliklerde
lamalarda yapılan okul içi
sorumluluk alarak katılır.
sorumluluk alır.
Olimpiyat oyunları ve spor orga-
12.2.4.3. Ulusal ve Ulusla- Diyarbakır Gençlik Spor İl nizasyonlarının toplumlar arası
rarası Spor Organizasyon- Müdürlüğü Spor kompleksi etkileşimdeki rolünü
ları
değerlendirir.