Page 39 - Okulum Diyarbakır İlkokul e-kitap
P. 39
36︲37
2. SINIF ⅼ BEDEN EĞİTİMİ VE OYUN 3. SINIF ⅼ HAYAT BİLGİSİ
KAZANIM-MEKAN KAZANIM-MEKAN
ÜNİTE KAZANIM MEKAN ÜNİTE KAZANIM MEKAN
İLİŞKİSİ
İLİŞKİSİ 3.2.5. Evde kullanılan alet İçkale Müzesi,Cemil Paşa Müzelerde bulunan eşyaları
HAREKET YETKİNLİĞİ BO.2.1.1.9. Temel ve bir- Dicle Üniversite-BESYO,- Temel ve birleştirilmiş hareket EVİMİZDE HAYAT ve teknolojik ürünlerin Konağı,Çermik Saray Ha- inceleyerek teknolojinin hayatı-
hayatımıza olan katkılarına
mamı
mızdaki etkilerini gözlemler.
örnekler verir.
becerilerini içeren basit kurallı
leştirilmiş hareket bece-
rilerini içeren basit kurallı
oyunların nasıl oynandığını göz-
lemler ve eforuna göre
oyunlar oynar.
Gençlik ve Spor İl
BO.2.1.2.3. Efor kavramı-
Müdürlüğü Tesisleri
vücudunu nasıl hareket edeceği-
na göre vücudunun nasıl
ni gözlemleyerek yerinde öğren-
GÜVENLİ HAYAT 4.1. Trafik işaretleri ve işa- Trafik Parkı Trafik işaret ve lehvalarının anla-
me yapar.
hareket edeceğini açıklar.
mını ve hayati önemini açıklar.
ret levhalarını tanıtır.
AKTİF VE SAĞLIKLI HAYAT BO.2.2.3.2. Kültürümüze Dicle Üniversitesi- Konser- Kültürümüze ait basit ritimli ÜLKEMİZDE HAYAT 3.5.1. Yakın çevresinde Diyarbakır Valiliği, Ülkemizdeki yönetim birimlerini
dansların oynandığı anda kol ve
İlçe Kaymakamlıkları,
bacak koordinasyonunu gözle-
ait basit ritimli dans adım-
bulunan yönetim
vatuar
Diyarbakır Büyükşehir ve
yip, algılar ve bunu oynamaya
larını yapar.
tanır ve yönetim şeklini açıklar.
birimlerini ve yöneticilerini
İlçe Belediye Başkanlıkları,
istekli olur.
tanır.
Muhtarlıklar