Page 28 - Okulum Diyarbakır Lise e-kitap
P. 28

26︲27

        9. SINIF ⅼ ALMANCA                                                                                           9. SINIF ⅼ BEDEN EĞİTİMİ



                                                                                     KAZANIM-MEKAN                                                                                               KAZANIM-MEKAN
            ÜNİTE                   KAZANIM                      MEKAN                                                 ÜNİTE            KAZANIM                        MEKAN
                                                                                          İLİŞKİSİ                                                                                                     İLİŞKİSİ

                        sprechen:1.Kann jemanden nach
                        dem Befinden fragen und auf Neu-                       öğrencinin almancada gün-                        9.1.1.3.1. Oyun ve drama      Devlet Tiyatrosu              Öğrenciler, kişisel özelliklerinin
                                                                                                                                yoluyla kendini ifade etme-
                        igkeiten reagieren.2.Kann Gruss-
                                                                                                                                                                                            ortaya çıkartılacağı doğaçlama
               SPRECHEN:   *1*2*3*4*5  und Abschiedsformeln gebrauchen   Devlet    lük hayatta kendini tanıtması                nin önemini açıklar.                                        oyunlara yönlendirilir.
                                                                               başkalarıyla iletişime geçmesi
                        3.Kann sich und andere vorstellen
                                                                               selamlaşma vb.durumları sahne
                        und anderen Leuten Fragen zu ih-
                                                              Tiyatrosu
                        rer Person stellen 4.Kann Angaben
                        und Fragen zur Person verstehen                        ortamında yaşayarak ifade ede-                   9.1.1.2.1. Ritmin önemini     Dicle Üniversitesi Konser-    Öğrencilerde dersin içinde ya-
                                                                               bilmesini sağlar.
                                                                                                                                                                                            pılan hareketlerin belli bir ritmi
                        und angemessen beantworten                                                                         1.ÜNİTE  ifade eder.               vatuar Bölümü                 olduğu konusunda farkındalık
                        5.Kann sagen ,wo er/sie wohnt                                                                                                                                       oluşturulur.


                                                                                                                                9.1.2.1.9. Seçili spor        Dicle Üniversitesi Konser-    İnsan hayatının rutin hareketle-
                                                                                                                                dalına özgü hareket kalıp-    vatuar Bölümü                 rinin (yürüme, oturma, kalkma,
                                                                                                                                larını ritim-müzik eşliğinde   Diyarbakır GSİM Gençlik      dönme, sıçrama vb.) abartılarak
                                                                                                                                uygular.                      Merkezi                       dans hâline getirilmesi istenir




                                                                                                                                9.2.2.3.2. Temel ilk yardım                                 Koruma, kurtarma, bildirme kav-
                                                                                                                                uygulamalarını açıklar.       Sivil Savunma İl Müdürlüğü    ramları üzerinde durulur.

                                                                                                                           2.ÜNİTE  9.2.3.2.1. Tören ve kutla-


       Fotoğraf: Veysi Arcagök                                                                                                  malarda yapılan okul içi      Diyarbakır GSİM               Tören ve kutlamalarda yapılan

                                                                                                                                                                                            okul içi ve okul dışı etkinliklerin
                                                                                                                                ve okul dışı etkinliklerin
                                                                                                                                                                                            önemini açıklar.
                                                                                                                                önemini açıklar

                                                                                   Diyarbakır Surları Gece Görünümü
   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33