Page 29 - Okulum Diyarbakır Lise e-kitap
P. 29
26︲27
9. SINIF ⅼ ALMANCA 9. SINIF ⅼ BEDEN EĞİTİMİ
KAZANIM-MEKAN KAZANIM-MEKAN
ÜNİTE KAZANIM MEKAN ÜNİTE KAZANIM MEKAN
İLİŞKİSİ İLİŞKİSİ
sprechen:1.Kann jemanden nach
dem Befinden fragen und auf Neu- öğrencinin almancada gün- 9.1.1.3.1. Oyun ve drama Devlet Tiyatrosu Öğrenciler, kişisel özelliklerinin
yoluyla kendini ifade etme-
igkeiten reagieren.2.Kann Gruss-
ortaya çıkartılacağı doğaçlama
SPRECHEN: *1*2*3*4*5 und Abschiedsformeln gebrauchen Devlet lük hayatta kendini tanıtması nin önemini açıklar. oyunlara yönlendirilir.
başkalarıyla iletişime geçmesi
3.Kann sich und andere vorstellen
selamlaşma vb.durumları sahne
und anderen Leuten Fragen zu ih-
Tiyatrosu
rer Person stellen 4.Kann Angaben
und Fragen zur Person verstehen ortamında yaşayarak ifade ede- 9.1.1.2.1. Ritmin önemini Dicle Üniversitesi Konser- Öğrencilerde dersin içinde ya-
bilmesini sağlar.
pılan hareketlerin belli bir ritmi
und angemessen beantworten 1.ÜNİTE ifade eder. vatuar Bölümü olduğu konusunda farkındalık
5.Kann sagen ,wo er/sie wohnt oluşturulur.
9.1.2.1.9. Seçili spor Dicle Üniversitesi Konser- İnsan hayatının rutin hareketle-
dalına özgü hareket kalıp- vatuar Bölümü rinin (yürüme, oturma, kalkma,
larını ritim-müzik eşliğinde Diyarbakır GSİM Gençlik dönme, sıçrama vb.) abartılarak
uygular. Merkezi dans hâline getirilmesi istenir
9.2.2.3.2. Temel ilk yardım Koruma, kurtarma, bildirme kav-
uygulamalarını açıklar. Sivil Savunma İl Müdürlüğü ramları üzerinde durulur.
2.ÜNİTE 9.2.3.2.1. Tören ve kutla-
Fotoğraf: Veysi Arcagök malarda yapılan okul içi Diyarbakır GSİM Tören ve kutlamalarda yapılan
okul içi ve okul dışı etkinliklerin
ve okul dışı etkinliklerin
önemini açıklar.
önemini açıklar
Diyarbakır Surları Gece Görünümü