Page 60 - Okulum Diyarbakır Ortaokul e-kitap
P. 60
58︲59
7. SINIF ⅼ GÖRSEL SANATLAR 7. SINIF ⅼ GÖRSEL SANATLAR
KAZANIM-MEKAN
ÜNİTE KAZANIM MEKAN
İLİŞKİSİ KÜLTÜREL MİRAS 7.2.4. Tarihi olayların sanat İç Kale Müzesi Diyarbakır’da yaşanmış tarihi
GÖRSEL İLETİŞİM VE BİÇİMLENDİRME 7.1.7. Farklı malzeme ve İç Kale Müzesi Müze ve eğitim atölyelerinde inceler. ni kavrar.
Teseri üzerindeki etkisini
olayların sanat üzerindeki etkisi-
Diyarbakır Bilim ve Sanat
çeşitli malzemeleri ve teknikleri
Merkezi
teknikler kullanarak üç
kullanarak üç boyutlu çalışmalar
boyutlu çalışma yapar.
MEKSA Seramik Atölyesi
yapar.
MEKSA Takı Atölyesi
Diyarbakır Bilim ve Sanat
Merkezi
sanat eserini sanat eleştirisi yap-
alınan tema konu ve sem-
KÜLTÜREL MİRAS 7.2.1. Sanat eserlerindeki Diyarbakır Bilim ve Sanat Diyarbakır'daki sanatın gelişme- SANAT ELEŞTİRİSİ VE ESTETİK 7.3.1. Sanat eserinde ele İç Kale Müzesi Gidilen mekânda seçilen bir
Dicle Üniversitesi
mak için inceler.
bolleri tanımlar.
Merkezi
Güzel Sanatlar Fakültesi
sine yönelik çalışan sanatçıların
Dicle Üniversitesi Güzel
MEKSA
üslupları farkeder.
Sanatlar Fakültesi
üsluplarını tanır.
Diyarbakır BİLSEM
KÜLTÜREL MİRAS 7.2.2. Sanat ve kültürün İç Kale Müzesi Diyarbakır’daki Türk kültürüne SANAT ELEŞTİRİSİ VE ESTETİK 7.3.2. Sanat eserini değer- İç Kale Müzesi Gidilen mekânda seçilen bir
Dicle Üniversitesi
lendirmek için sanat eleşti-
sanat eserini inceler ve sanat
Güzel Sanatlar Fakültesi
risi yöntemini kullanır.
eleştirisi yapar.
birbirini nasıl etkilediğini
MEKSA
ait eserleri inceler.
Çayönü-Hilar Mağarası
analiz eder.