Page 9 - Okulum Diyarbakır Ortaokul e-kitap
P. 9

6︲7


 PROJE EKİBİ  SUNUŞ

    Eğitim sadece dört duvar arasında sınırlı kalmayıp okul dışında yaşamın her alanında yapılabilmektedir. Son yıllarda öğrencilerin öğren-
 Ayhan Eda İZCİ   Fırat PINAR   Şükrü ÖZ
 Proje Koordinatörü  Rehberlik Öğretmeni  Motorlu Araçlar Teknolojisi Öğretmeni  meleri üzerine formal eğitimin etkileri kadar informal eğitimin de etkisi tartışılmaya başlanmıştır. Okul dışı öğrenme ortamlarında gerçek-
 Burcu BİLGİÇ UÇAK   Murat KARTAL   Orhan Taner TUTAK   leştirilen etkinlikler, her öğrencinin kendi hızında bilgi edinmesine yardımcı olmakta, öğrenmeyi cesaretlendirmekte, derslerde öğrenilen
 Proje Koordinatörü  Grafik ve Fotoğraf Öğretmeni  Muhasebe ve Finansman Öğretmeni  bilgilerin günlük hayatta karşımıza çıkabileceğinin görülmesiyle kalıcı ve anlamlı hale getirmekte, bu şekilde okuldaki eğitimi destekle-
 Jiyan TÜT   Özlem ÖNER ÜRPER   Emre ÖZDEMİR
 Okul Öncesi Öğretmeni  Almanca Öğretmeni  Tarih Öğretmeni  mektedir.
 Hayriye İNAL   Ferdi AZBOY   Mehmet Said YALÇINKAYA
 Okul Öncesi Öğretmeni  Bilişim Teknolojileri Öğretmeni  Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni  Bakanlığımızın yayınladığı 2023 Eğitim Vizyon Belgesinin Temel Eğitim Temasında geçen “Yenilikçi Uygulamalara İmkân Sağlanacak”
 Veysel ÖZKAN      Fuat BEKİL   Suat ÇIDAM   hedefinin 2. Eyleminde; “Okulların, bölgelerindeki bilim merkezleri, müzeler, sanat merkezleri, teknoparklar ve üniversitelerle iş birlikleri
 1. Sınıf Öğretmeni  Biyoloji Öğretmeni  Hasta ve Yaşlı Hizmetler Öğretmeni
 İhsan KARAASLAN   Murat ERTEK   Faruk ERCAN   artırılacaktır.” denilmektedir. Ortaöğretim Temasında geçen “Akademik Bilginin Beceriye Dönüşmesi Sağlanacak” hedefin 3. Eyleminde;
 2.Sınıf Öğretmeni  Coğrafya Öğretmeni  Adalet Öğretmeni   “Doğal, tarihî ve kültürel mekânlar ile bilim-sanat merkezleri ve müzeler gibi okul dışı öğrenme ortamlarının, eğitim/öğretim programların-
 Veysi ARCAGÖK   Neslihan BAHADIR      da yer alan kazanımlar doğrultusunda daha etkili kullanılması sağlanacaktır.” denilmektedir.
 3. Sınıf Öğretmeni  Çocuk Gelişimi Öğretmeni
 Gamze BAYAR      Yılmaz GÖRDÜK   GRAFİK TASARIM   2023 Eğitim Vizyon Belgesi çerçevesinde 81 ilde uygulanması öngörülen “Okul Dışı Öğrenme Ortamları” projesi ilimizde Diyarbakır İl
 4.Sınıf Öğretmeni  Elektrik-Elektronik Teknolojileri Öğretmeni
 Figen ÖZAYDOĞDU   Adnan AKKOYUN   Mehmet KORKMAZ   Milli Eğitim Müdürlüğü Ortaöğretim Şubesi ve Ar-Ge birimi koordinesinde yürütülmektedir.
 Beden Eğitimi Öğretmeni  Felsefe Öğretmeni  Grafik ve Fotoğraf Öğretmeni
 Zeynep BODUR   İzzettin BULUT   Murat KARTAL   Çalışmada okulöncesi, ilkokul ve farklı branşları temsil eden 46 öğretmenimizle Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve Müdürlüğümüz-
 Fen Bilimleri Öğretmeni  Sağlık/Sağlık Hizmetleri Öğretmeni  Grafik ve Fotoğraf Öğretmeni  ce sağlanan imkanlarla 10 günlük bir gezi gerçekleştirildi. Bu gezimizde tarihi 7500 yıl önceye uzanan, topraklarında Hurriler, Hititler,
 Uğur ONUR   Maruf İĞIN
 Görsel Sanatlar Öğretmeni  Fizik Öğretmeni  Asurlar, Persler, Romalılar, Bizanslılar, Araplar, Selçuklular ve Osmanlıların yaşadığı sahabeler şehri Diyarbakır’ın tarihsel ve kültürel
 Aydın BOZAN   Hatice SABANCI   zenginliği, Dicle Üniversitesinde yapılan sanatsal ve bilimsel çalışmalar, sağlık kurumlarımız Kızılay ve Yeşilay’ın faaliyetleri ve bunun gibi
 Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni  Giyim Üretim Teknolojisi Öğretmeni  okul duvarları dışında, eğitim ortamına dönüştürülebilecek bir çok mekan eğitim-öğretim yılı içinde dersliklerimizde işlenen kazanımlarla
 Kemal ASLAN   Ayşe SITACI
 İlköğretim Matematik Öğretmeni  Güzellik ve Saç Bakımı Öğretmeni  eşleştirildi. “Okulum Diyarbakır Okulöncesi ve İlkokul”, ”Okulum Diyarbakır Ortaokul” ve ”Okulum Diyarbakır Lise” olmak üzere üç adet
 Engin ÖNGANER   Haydar KORKMAZ   e-kitap, gerek ilimize farklı illerden atanan gerekse okul dışı ortamları eğitim ortamına dönüştürme konusunda fikre ihtiyaç duyan ilimizde
 Müzik Öğretmeni  İ.H.L. Meslek Dersleri Öğretmeni  görevli öğretmenlerimize rehber niteliğinde olacak şekilde hazırlandı. Kuşkusuz ki rehberden yararlanacak öğretmenlerimiz rehberde yer
 Güngör AY   Eyüp YAPRAK
 Sosyal Bilgiler Öğretmeni  İngilizce Öğretmeni  almayan kazanımlarını da okul dışı mekânlar ile eşleştirebilecektir. Bu anlamda çalışmamız öğretmenlerimizce geliştirilecek etkinliklere
 Emra GÜLTEKİN YILDIZ   Mukaddes GÜR   fikir vermesi açısından yararlı olacaktır.
 Teknoloji ve Tasarım Öğretmeni  İngilizce Öğretmeni
 Atay Atilla ASLAN   Murat ÖĞÜT   Bu çalışma 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılında pilot uygulamalarda kullanılmak üzere hazırlanmıştır. Projemiz süresince kapılarını ekibi-
 Özel Eğitim Öğretmeni  Makine Öğretmeni
 Zehra UÇAK AZBOY   Fatma ERDOĞMUŞ   mize açan ve rehberlik eden Müze Müdürlüğü, Diyarbakır Organize Sanayi Bölgesi Müdürlüğü, Dicle Üniversitesi Rektörlüğü, Diyarbakır
 Özel Eğitim Öğretmeni  Matematik Öğretmeni  Bilim ve Sanat Merkezi, TRT Diyarbakır Müdürlüğü, Diyarbakır Devlet Tiyatrosu Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, Kızılay İl Mü-
 Ümran AVCI   Sedat SARI   dürlüğü, Yeşilay İl Müdürlüğüne; ayrıca Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ve Diyarbakır Valiliğine desteklerinden ötürü proje ekibi olarak
 Türkçe Öğretmeni  Metal Teknolojileri Öğretmeni
 Hüsamettin KIZILAY   Nurettin GÜZEL   teşekkür ederiz. Görüş ve önerilerinizi pekarge21@gmail.com e-mail adresimize iletmenizden büyük mutluluk duyarız.
 Arapça Öğretmeni  Mobilya ve İç Tasarım Öğretmeni
                                                                                                 Proje Ekibi
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14